Relacja z 2016

PROGRAM KONFERENCJI 2016

8:00 Rejestracja
8.50 rozpoczęcie
Dlaczego to nie jest konferencja tylko dla logistyków?
09:00 prelekcja 1
Logistyka w e-handlu jest najważniejsza. Prawda czy fałsz?
Rafał Brzoska, CEO Grupa Integer.pl S.A.
09:30 prelekcja 2
Wpływ klientów na przyszłość dostaw w e-commerce.
Michał Czechowski, CEO Swipbox Polska
10:00 prelekcja 3
Click&Collect przy okazji. Dlaczego rynek dostaw się zmienia?
Rafał Cheliński, Poczta Polska
10:30 przerwa kawowa
11:00 prelekcja 4
Cała prawda o same day delivery. Czy wdrażać, a jeśli tak, to kiedy i jak?
Marta Komar, Marketing Manager, Furgonetka Dziś
11:30 prelekcja 5
Kto ponosi odpowiedzialność za przesyłkę? Prawa Konsumenta.
Dawid Bugajski, Radca Prawny, Kancelaria Radcy Prawnego Dawid Bugajski
12:00 prelekcja 6
Jak obsługa zamówień wpływa na postrzeganie marki przez klienta?
Joanna Kosman, Kierownik marketingu Answear.com
12:30 prelekcja 7
Jak budować zaufanie za granicą poprzez logistykę?
Adam Tomczak, CEO w X-press Couriers
13:00 przerwa obiadowa
13:30 prelekcja 8
Case study: Zrozumieć logistykę. Czy można na niej jeszcze zaoszczędzić?
Paweł Paszkowski, Dyrektor Generalny bdsklep.pl
14:30 prelekcja 9
Case study: Delivery automation - jak szybciej realizować zamówienia.
Wojciech Latoszek, CEO 4Gift.pl
15:00 prelekcja 10
Jutro zaczyna się dziś – wpływ logistyki na doświadczenia klientów e-commerce.
Mateusz Barycza, Key Account Sales Manager, Raben Logistics Polska
15:30 przerwa kawowa
16:00 prelekcja 11
Case study: Jak zorganizować magazyn? 200 a 2000 paczek.
Paweł Fornalski, CEO IAI-Shop.com
16:30 prelekcja 12
Case study: Preferencje odbiorców w procesie doręczania paczek.
Michał Perczak, Manager Central Sales Control and Support, GLS Poland
17:00 prelekcja 13
Case study: Wiedźmin 3: Krew i Wino - rola opakowania w budowaniu relacji z Klientami.
Maciej Woźniczko, Sales Manager, Zapakuj To oraz Piotr Bajraszewski, Project Manager, CDP.pl
17:30 Zakończenie