Konferencja eDelivery

26.09.2017, Warszawa, Stadion PGE Narodowy

Zapraszamy w 2018


Relacja z 2017

PROGRAM KONFERENCJI 2017

8:00 Rejestracja i kawa przed rozpoczęciem
8.50 Rozpoczęcie, czyli co przez rok zmieniło się w e-commerce?
09:00 prelekcja 1
Logistyka w e-commerce. Jak robią to e-sklepy w Polsce?
Marta Komar, Brand Manager, Furgonetka
09:30 prelekcja 2
“Digital Visitor and Resident” czyli dlaczego w dzisiejszym świecie lepiej podążać za klientem niż pieniędzmi i jak robić to najefektywniej.
Barbara Żbik, Head of Customer Success EMEA, PayU
10:00 prelekcja 3
Obsługa klienta eCommerce oraz customer care, jako elementy pozwalające wyróżnić się na tle konkurencji.
Łukasz Wysokiński, Business Development Director OEX E-logistics i Piotr Lewaciuk, Dyrektor Sprzedaży Logistyki OEX E-logistics
10:30 Przerwa kawowa i networking
11:00 prelekcja 4
UberEATS - jak firma technologiczna zmienia rynek food delivery w Polsce.
Krzysztof Radoszewski, Dyrektor Generalny Uber
11:30 prelekcja 5
HomeDelivery – nie tylko paleta i nie tylko do rąk własnych.
Krzysztof Łukoszyk, Menadżer Rozwoju Usługi Home Delivery, Raben Group
12:00 prelekcja 6
Jak mieć swój udział we wzroście segmentu Cross Border e-Commerce?
Łukasz Turczyński, Global Commercial Director, InPost
12:30 PANEL DYSKUSYJNY
Sprzedaż w czasach cross - border.
Prowadzący: Adam Tomczak, CEO X-press Couriers
Uczestnicy panelu: Jakub Gierszyński, Dyrektor E-commerce Decathlon
Paweł Fornalski, Founder & CEO IAI SA
Artur Olejniczak, Project Manager, Instytut Logistyki i Magazynowania
13:00 Lunch i networking
14:00 prelekcja 7
Jak zoptymalizować logistykę w sklepie, gdy liczba zamówień rośnie?
Artur Halik, Head of Shoper Premium
14:30 prelekcja 8
Głos klienta w eCommerce na różnych etapach cyklu zakupowego.
Adrian Gorczyca, Dyrektor eCommerce, AzaGroup
15:00 prelekcja 9
Doświadczenia odbiorców w procesie dostawy paczek - wyniki badania NPS.
Michał Perczak, Alternative Channels Sales Development Manager, GLS Poland
15:30 Przerwa kawowa i networking
16:00 prelekcja 10
Szybciej, lepiej, więcej. Sprytne wykorzystanie logistyki do wzrostu biznesu.
Andrzej Świderski, Członek Zarządu Euroflorist Polska
16:30 prelekcja 11
Case study: Sprzedaż na Amazon, czyli jak ważna jest obsługa klienta.
Damian Wiszowaty, Gonito
17:00 prelekcja 12
Logistyka zamiast marketingu, czyli co zrobić, aby nie marnować własnego potencjału.
Mariusz Wesołowski, Ekspert ds. E-commerce GS1 Polska
17:30 Zakończenie

INFORMACJE
KONTAKTOWE

Stadion PGE Narodowy
Al. Ks. J. Poniatowskiego 1
Warszawa
26 września, godz. 9:00
662 479 574

ORGANIZATOR

GŁÓWNY PARTNER

Partnerzy merytoryczni

PATRONI MEDIALNI

Patronat Honorowy